1 Mar 2010

"40 fırın'a bol bol bereket,uğur,şans getirsin diye tasarladım:))



bir gece düşündüm,buldum ve 2 günde de yaptım:)) yeni yepyeni masa süsleriyle karşınızdayım ve kafamda bunlardan bir çok farklı tasarım var bakalım kimlere kısmet olacaklar. "40 Fırın" yeni açılan bir yer ve açılışa yakışsın; bol şans, bereket , uğur getirsin diye tasarladığım Aşçı Fil'i ; şimdi kafasında şapkası ve belindeki önlüğüyle kasanın önünde gelen misafirlere "hoşgeldiniz" diyor:) hayırlı uğurlu olsun "40FIRIN"

1 yorum:

Unknown dedi ki...

DİLKCİĞİM HARİKASIN TEK KELİMEYLE O BECERİKLİ ELLERİNİ ÖPEYİM,O GÜZEL AKLINA NE DİYEYİM NASIL GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜN NASIL GÜZEL OLMUŞ.SANA DA UĞURLU GELSİN ÇOK SİPARİŞ AL İNŞALLAH.SESİNİ DUYMAK DA ÇOK GÜZELDİ ALLAH RAZI OLSUN CANIM BENİM.BOL ŞANS BOL BEREKET SANA DA OLSUN İNŞALLAH.