17 Kas 2009

"yine bir izmir siparişi:))"




onlar sahiplerine ulaştılar:) M.Kemal'in ilk doğum günü için gelecek misafirlere verilmek üzere minik maskotlarını hazırladım, bu sevimli oğluşumuz simidi (gevreği yani:)))) çok severmiş hatta gördüğünde bile iç geçirirmiş, bunu öğrenincede eline bir gevrek yapmamak olmazdı tabiki:)
işte sonuç bu oldu .hem şeker hem fonsiyonel : isteyen ofis masasına ya da arabasına koyabilir,isteyen anahtarlık olarak kullanabilir.
bana enerjsini ve bu minik bebekleri hazırlama fırsatı veren sevgili dostum(artık ona böyle demek istiyorum) Ayçacığıma çok teşekür ediyorum:)

14 yorum:

yaseminkale dedi ki...

hay allahım nasılda sevmli olmuşlar. doğum gününe gelemeyenler çok pişma olacak gibime geliyor :).
her zaman ki gibi harikasın

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Harikasın Dilek. Ne kadar anlamlı ve güzel olmuş. Ömür boyu anlamını yitirmeyecek bir armağan. Eline emeğine sağlık.

Unknown dedi ki...

BEN ONUN ÖNCE KENDİNİ SONRA SİMİDİNİ YERİM.NASIL GÜZEL NASIL GÜZEL OLMUŞLAR İNSAN VERMEYE KIYAMIYACAK.ELLERİNE SAĞLIK DİLEKÇİĞİM.MUHTEŞEMLER.BENİM OĞLUMDA BAYILIRDI SİMİDE VEDE MISIR DERDİ.BİZDE MISIR ALIRDIK ODA AĞLARDI,SONRA ANLADIK MISIRIN SİMİT OLDUĞUNU.

ceydabural dedi ki...

çok güzel, olmuşlar ellerinize sağlık :)

a.y. dedi ki...

çok beğendim, çok yaratıcı:)

Tekir dedi ki...

Bayıldım çok şeker olmuşlar. Bizim kız ve oğlanı sabırsızlıkla bekliyoruz :)

Fernanda dedi ki...

Lindos !!!

http://crochecolorido.blogspot.com/

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Harika olmuş!
Sevgiler...

asosh dedi ki...

canım yeni sitemize bekliyorum sende elişlerini bizimle paylaşabilirsin.www.yumakyumak.com
çok seviniriz

Işıl dedi ki...

benımde bebeklerım var
http://nisasena.blogspot.com/2009/11/teyzemin-bebisleri.html

Maria ( Idekroken ) dedi ki...

So beautiful dolls :)

ayça dedi ki...

canımmm benim , seni tanımasam napardım ben şimdi her dakika başını ağrıtıyorum mazallah o zaman ağrıtamazdım :D esas ben sana teşekkür ederim sana bitanem harikasın yine :)

Birçe dedi ki...

bebişler çok güzell annoşumun siparişleri bana görmek nasip olmadı ama

Unknown dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuşlar ellerinize emeğinize sağlık.başarılarının devamını diliyorum canım.İyi pazarlar diliyorum.
http://hamaratabla.yetkinforum.com/forum.htm